Lilypie 2nd Birthday Ticker

dunduska

Kislányomat kendőben hordozom, textilpelusba bugyolálom a popóját, igény szerint szoptatom, és mi ágyunkban altatom. Alter? Szerintem nem. Számomra ez a normális.

Babakonyha

A Főzős blogom, kedvenc receptjeim gyüjtőhelye, főleg gyorsan, egyszerűen készithető finomságok kicsiknek és nagyoknak.

Egy kis művészet

Buy at Art.com
Mother and Child
Louis Toffoli

Friss topikok

  • Ágianyu: Etuska, szerintem egy újszülött nincs felkészülve a te akaratodra. Őt még az ösztönei vezérlik. A ... (2011.01.03. 22:34) Ősbaba

Bébi OM

2009.01.25. 19:17 - Ágianyu

Címkék: alvás

Brigi babának szokása, hogy amikor álmos és aludni próbál, akkor egyfajta búgásba vagy dünnyögésbe kezd. Valahogy úgy hangzik, hogy háááááááá..... hosszan, amig csak van szusz benne, aztán egy nagy levegővétel és kezdi előről. Én csak bébi om-nak hivom, mert olyan mintha mantrázna. Néha arról veszem észre, hogy fáradt, hogy játék közben is rákezd. Gyakran alszik kendőben, sétálás vagy éppen bevásárlás közben és ilyenkor is hallatja ezt a hangot, amit, ha valaki a közelünkben meghall, azonnal keresni kezdi a hangforrást, de persze nem találja meg rögtön. Sokan nem veszik észre hirtelen, hogy van rajtam egy baba. Babakocsi hijján valószinűleg nem váltom ki az anya gyermekkel prototipust őrző agytekervény izgalmát. Aztán persze, amikor realizálják, hogy az a pup ott elöl rajtam egy gyerkőc, akkor már nagyot mosolyognak és általában megjegyzik, hogy milyen aranyos. Persze volt olyan, hogy szerintem azt hitték, szegény azért adja ezt a hangot, mert nem kap levegőt vagy rosszul van, vagy ilyesmi.

A minap elég fáradt voltam ahhoz, hogy én is ledőljek a délelőtti alváskor babucival együtt, és amikor szokás szerint rákezdte az omot, hát gondoltam, ezt most én is kipróbálom. És akkor egyszerre nyomtuk, hogy háááááá..., és néhány levegővétel és ismétlés után éreztem, hogy ez a hang nagyon jól ellazit és néhány perc alatt álomba merültünk. Szóval működik a dolog. A kisbabák tudnak dolgokat, amiket mi felnőttek már régen elfelejtettünk. Érdemes figyelni rájuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://dunduska.blog.hu/api/trackback/id/tr100901833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása